Keskiviikko iltapäivänä tuli sitten kiire, kun piti palauttaa joku raportti numeerisesta simuloinnista, jollakin ohjelmalla laskettiin turbomoottorin läpivirtausnopeuksia tj.:D Hienon raportin taas kirjoitin, kun en asiasta juuri ymmärtänyt! Mutta tehtyä tuli. Sitten liityin vielä vieraideni seuraan ja vähän kierreltiin ja lopuksi tultiin porukalla tutustumaan ihanaan asuntolaani:D. Vanhukset:) siitä sitten palasi hotelliin, mutta me Lauran kanssa jatkettiin iltaa. Vietiin siis Laurakin tutustumaan kampuksen bileisiin. Ensin maistatin kavereilleni hieman Kimmon tuomaa salmaria ja kaikki ainakin väittivät tykkäävänsä siitä, ja en usko että jokainen ainakaan valehteli, kun lisääkin pyysivät. Kun keittiöstä päästiin, niin mentiin sitten saksalaisten taloon isolla porukalla ja tanssittiin innokkaasti koko ilta.

Torstaina oli sitten tiedossa reissu Versaillesiin. Saavuimme sinne puolenpäivän aikaan ja emme olleet aivan ainoita jolla oli tämä mielessä. Noh, hetken jonottelimme, että pääsimme tutustumaan sisään Aurinkokuninkaan linnaan, mutta eipä ainakaan turhaan jonotettu, sillä se oli aivan upea!!! Ehdottomasti vierailun arvoinen. Sieltä löytyi iso peilisali kattokruunuineen, iso teatteri, kuninkaan ja kuningattaren huoneet ym. Kaikki huoneet olivat täynnä isoja maalauksia ja kultakoristeita.

Suomalaisten perhepotretti
Mun koulutuoli täältä asuntolalta, no eiii:D

Kun olimme linnan kiertäneet siirryimme sitten puutarhan puolelle, sää ei oikein meitä sallinut vaan hieman ripotteli, mutta onneksi se pian loppui, ja pääsimme lounastamaan ulos mun aamulla vääntämiä patonkeja. Tyytyväisenä sitten mutustettiin patonkeja ja nautittiin pullollinen viiniä.

Sopivasti, kun saatiin syötyä tulivatkin sitten kaikki puutarhan mahtavat suihkulähteet päälle. Siellä alkoi ”vesien konsertti” ja kaikki suihkulähteet tulivat päälle. En nyt osaa sanoja lukuja mutta niitä oli paljon ja hienoja kaikki. Myöskin patsaita oli puutarhassa hyvä määrä.

Yksi mahtavista suihkulähteistä, ei näihin kuviin nyt oikeen saa sitä kuinka upeita ne olivat, mutta ne oli hienoja!!

Siellä meillä vierähtikin koko päivä ja ennen kun palasimme Pariisiin nautimme vielä lasilliset. Ajoimme metrolla vielä katsastamaan Riemukaareen ja siitä sitten äiti, isi, Liisa ja Hessu lähtivät hotellille ja Lauran kanssa me suunnattiin Saint-Michelin kautta kotiin.

Eilen aamulla sitten vielä kiertelimme minkä ehdimme, kävimme syömässä Pariisin parhaat krepit ja sitten äti, isi ja Laura hyppäsivätkin junaan ja kohti lentokenttää. Illan vietin sitten steppaillessa ja tanssiessa ja lopulta painuin pehkuihin. Tänään tiedossa tiukkaa opiskelua ainakin aamupäivän ajan.