Pakko vähän tänne vielä kirjoittaa, kun siis niin lämmintä ihanaa, jee jee. Kaikissa puissa on jo lehdet ja ne on niin isoja kukat kukkii ja aurinko porottaa. Mun viiminenkin opiskelumotivaatio katosi, kun oli niin nättiä ja siirryin pihalle ottamaan aurinkoa. Näkymät myös mun ikkunasta paranee, ennen oli tenniksen pelajia nyt on tenniksen pelaajia ilman paitaa, wow wow:D.

balettiin sain itseni kutenkin hinattua, mutta se oli kyllä oudoin balettitunti ikinä, tää opettaja oli joku nuori mies, joka päätti opettaa klassista tanskalaisen koulukunnan mukaan, mikä helkkarin tanskalainen koulukunta, ikinä kuullutkaan. Noh, tämä tosiaan aihaetti sitten sen, että mun kaikki liikkeet ja ojennukset oli niin vääri ja huh huh sentän, kannatan vanhaa kunnon Katan opetustyyliä.

Ei se kuitenkaan onnistunut lannistamaan minua, koska ilma oli edelleen mitä parhain ja päätin tehdä pienen kävelylenkin vielä ennnen kuin menin kotiin. Olin pelkät caprit ja T-paita päällä ja puoli kummenen aikaan illalla ja silti hiki vaan valu, aah, kesä on tullut. Nyt odottelen bussiin pääsyä, puoli 12 olis tarkoitus aloittaa matka.