Maanantaina koulupäivän jälkeen piti tulla kotia lukemaan mutta jotenkin päädyttiin sitten Terhin, Memon ja Santoksen kanssa istuskelemaan kuppilaan. Piti mennä nopeasti lasilliselle, mutta koko iltahan siinä sitten vierähti. Tiistaina olin sitten päättänyt visusti opiskella heti kun tulen kotiin, mutta plörinäksihän meni sekin. Normaalisti mun huoneessa on aika rauhallista, mutta eilen puoli kerrosta päätti sitten tulla pistäytymän ja pitää siitä huolen, että en vahongossakaan pääse käsiksi mun koulujuttuihin. Kivaahan se oli kun kaikki iloisesti tuli kylään, mutta se tarkoitti sitä että tänään nousin sitten 5 lukemaan.

Aihe ei ollut vaikea ja koska viikonlopppuna olin jo kertaillut niin tuntui, että hallitsin asiat. Mutta toisin kävi, koe ei ollut mitenkään erikoisen hankala, mutta mä vaan yksinkertaisesti mokasin. Harmittaa kamalasti, kun kerrankin tiesin osaavani jotain mutta sitten meni ihan pyllylleen. Päivää ei yhtään piristänyt maailman eriskummallisin luento perversioista ja helikopterin moottorin mallinnuskurssi iltapäivällä. Proffalla viirasi todella päästä ja en tajua miten talouskurssiin liittyi keskustelu lastenhyväksikäytöstä ja neurooseista.

Ihan pipariksi ei päivä kuitenkaan mennyt, koska Riikka saapui kaverinsa Annan kanssa Pariisiin ja heti, kun pääsin koulusta menimme Opera bastilleen katsomaan Don Quichotte. Se oli aivan ihana, naissolisti oli uskomattoman hyä ja kokonaisuus miellyttävä. Ihanaa, kun pääsi taas nauttimaan tanssitaiteesta!!