Eilen päätin pitää tehourheilu illan ja menin koulun jälkeen steppiin, sitten venyttelyyn ja vielä jäin jatsiinkin. Tämän jälkeen olin kyllä poikki, mutta ei auttanut kuin kiitä kotiin ottaa suihku ja vikkelästi uudet vaatteet niskaan. Koska tiedossa oli drinkki-ilta Memon, yhden meksikolaise, joka ei asu asuntolalla, luona. Meitä oli Luiz, Carol, Terhi, Santos, Lourdes, Elsie minä ja Memo tietysti iltaa viettämäsä, ja kaikki muuthan siellä olivat jo kun paikalle pääsin puoli 12 aikoihin. Siellä oli joumapelit kesken, joten liityin joukkoon iloiseen ja jouduin nauttimaan muutaman shotin, koska olin nin huono tässä pelissä:D. Iltaan kuului juomista, jutustelua ja tanssia ja kyllä kelpasinkin siellä iltaa vietellä. Asunto oli iso kaksio hienolla parkettilattialla ja kaikilla:). Mua kauhistutti kamalasti, kun sielläkin sisällä pidettiin kenkiä, otinkin heti alkajaiseksi pois, kunnes huomasin, että hups, eihän kukaan muukaan ole ottanut ja laitoin takasin.

Ihan tosi hauska ilta oli ja se venähtikin johonkin puoli neljän asti ennen kun päätettiin lähteä tallustamaan kotiin päin. Osan matkasta päästiin bussilla, mutta Porte d'Orleanssista oli tiedossa kävely reissu kotiin. Eihän siitä ole kun kilsan verran, mutta voi että kun meijän matka kesti. Luizin mielestä piti kävellä kaikki letkassa ja sitten päädyttiin laulamaan visi pientä elfanttia marssi näin:) Tein valituksen, kun aina lauletaan espanjankielisiälauluja ja sitten ne keksi, että joo opeta meille joku helppo suomalainen laulu. Eihän sitä nyt kukaan oppinut, mutta kunhan toistelivat mun perässä:)

Yöunet jäi siis aika lyhyeksi, koska aamusta olin luvannut mennä auttamaan mun ranskanopettajaa vastaanottamaan kansainvälisiä opiskelijoita, jotka tulivat viikoksi Pariisiin. Menin sitten aamusta sinne ja auttelin ihmisten valinnoissa turistikohteiksi. Se oli oikein mukavaa ja aika vierähti nopeasti. Lopuksi tiesossa oli vielä herkullinen ruokailu ja tämän jälkeen Mme Cliton (ranskanope) käräili mulle vielä eväitä mukaankin ja sanoi, että vie asuntolalle muillekin vähän purtavaa. Ja sen sitten tein ja toin vähän patonkia, viiniä ja salaattia koko porukalle. Palkkioiksi sain vielä 2 lippua Seinen purjehdukselle ja huomenna amulla saan mnnä opastetulle kiorrokselle Musee Carnevalettiin, kaippa sinne menen.

Tän jälkeen hengailin hetken keittiössä ja sitten päätin lähteä pyykille. Kaikki kyllä sano, että mee nyt ihmeessä pesulaan, kun ei noi meijän koneet taas oikein pelitä, mutta mä olin vaan, että pyh, hyvin toimii. No olis kannattanut uskoa, tällä kertaa toiminnassa meinaan oli vain 2 konetta ja yksi kuivausrumpu ja mun pyykinpesu kesti 4 tuntia, kun piti vähän jonotella kuivasrumpuun. Missasin sitten iltapäiväkävelynkin, kun puoli kuudelta oltiin sovittu rehvit, mutta mä vaan pyykkäsin.