Karu todellisuus aukeni eteeni:) Eilen päätin mennä kärkitossutunnille ja sen oli tarkoitus olla alkeistunti. No ajattelin, että ei voi olla vaikea vähän pehmeillä tossauilla alkulämpöö ja sit jotain helppoja sarjoja tossuilla. Voi jossu parkaa, kun oli niiiiin väärässä, musta ei tuukaan balleriinaa:) Onneksi sen olen jo tajunnut muutama vuosi takaperin. Kuitenkin siis, tunti alkoi heti kärkkäreillä ja puolitoista tuntia oli nillä sitten tarkoitus veivata. Voit ehdottaa Laura Katalle, että tästä lähtien yks tunti viikkooon pelkillä tossuilla. Ja heti tangoista ja keskilattiasta lähtien tehtiin kaikki tossuill ja taso ei todellakaan olllut aloittelijat, mun varpaisiin sattu niiiin paljon, olin jo aivan unohtanut sen kivun ja tuskan. Mutta luovuttaa ei voinut, huulta puren suoriuduin tunnista kohtalaisesti. Olihan se ihanaa mennä tossuilla pitkästä aikaa (lue 3een vuoteen), mutta mulle olis ehkä riittänyt vähän lyhyempikin aika.:)

Tunnin jälkeen sain myös kokoe miten siirtyä Bastillesta kotiin 1,5tuntia. Aivan järkyttävät ruuhkat kaikkialla, metroasemat oli aivan jumissa, RER B oli ylläri ylläri lakossa ja porukkaa vaan tungeksi ympäri Chateleeta. Oli aivan kamalaa, tällaiset ruuhkat on kyllä ehdottamosti suurkaupungin miinuspuolia ja pikku Vammalan kasvatille meinasi tulla suru puseroon, kun ei meinannut päästä kotiin. Vihdoin kuitenkin vaihtamalla reitisuunnitelmia pääsin kotio ja melein suoraan nukumaan.

Tänään jatkoin aamusta urheilullisela linjalla, mä oon niin rapistunut täällä, että ajattelin lähteä tutustumaan yhteen saliin. Menin body Pumppiin ja ou-nou. Mä tärisin ja hikosin, vaikka painoja oli tyyliin puolet normaalista. Ihan kamalaa kuinka huonossa kunnossa olen, vaikka olen kuitekin käynyt tanssaamassa ja lenkillä parhaani mukaan, mutta tietty on se paljon vähemmän mihin Suomessa olen tottunut. Tunnin jälkeen olin varma, että ostan jäsenyyden salille makso mitä makso, mutta sitten kun hinta oli 105 euroo kuussa, en enää ollutkaan niin varma. En mä taida ihan tota hintaa raaskia maksaa, mutta täytyy sitten etsiä vaikka tiiliskiviä ulkoa ja nostella niitä;) Odotan kauhulla huomisaamua, pääsenköhän ylös sängystä:)

Iltapäivän olen istunut tiiviisti kirjojen kanssa ja yrittänyt lukea ensi viikon tentteihin, mutta nyt taidan lopettaa tältä päivältä ja siirtyä keittiöön ja sitten mennään varmaankin johonkin istuskelemaan.