Suomen keskusta heikkenee..Olipa eilen hauska lukea paikallisesta lehdestä Suomen vaalitulos, vaika olinhan mä nyt sen jo katsonut, mutta oli hauskaa huomata, että tällä on noteraattu meidän pikku Suomen vaalit ja tietty pari sivua eteenpäin löytyi myös Räikkönen skumppapullonsa kanssa! 

Niih, eipä tässä kummepia ole tullut puuhailtua päivärytmi on ollut aikalailla samalainen joka päivä kouluun-tanssiin-kotiin-yleistä häröilyä-nukkuun. Eilen illalla yritettiin myös vääntää kamalaa harkkatyötä, joka pääasiassa sujui niin että pojat teki ja mä katselin. Olen niin pihalla, kun vaan voi olla kun kyseesä on siis helikopterin mallinnusta, ja ei ihan kuulu mun lemppareihin. Nyt on tiedossa kolme tuntia sitä, kun menen kouluun ja en oikein tiedä mitä siellä sitten puuhaan koska ryhmäni ranskikset ovat foorumissa ( meitä on siis 3). Mäkin ajattelin huomenna mennä katsomaan mitä työpaikkoja siellä on tarjolla. Haluaisin mä Suomeen tulla kesäksi, mutta jos en sieltä nyt onnistu mitään työpaikkaa löytämään niin teen vähän haisteluita täällä. Harmi vaan, että Ranskassa tapana on, että opiskelijat tekevät kesätöitä nimikkeellä työharjoittelu, joka tarkoittaa, että niistä ei makseta paljon mitään ja en mä kyllä ilmaiseksi ala tällä töitä tekemään. Mutta huomenna nähdään mitä siellä on tarjolla.