Torstai-iltana oli sujahtanut mukava kirje Heidiltä ja sitä oli ilo lukea. Mukana oli kutsu myös kihlajaisiin ja kuinka mukavaa, kun olen juuri silloin Suomessa ja pääsen kemuihin mukaan. Yritin myös nukuttaa itseäni ajoissa torstai-iltana, mutta se muodostui jokseenkin mahdottomaksi ajatukseksi, koska desibelitaso oli jotain 1000:) Ja juuri kun olin nukahtamaisillani Pedro päätti hakata mun ovea ja tulla kylään, sekun on jo muuttanut pois Pariisista, mutta oli tullut käymään.

Eilinen kului aikalailla koulun merkeissä, 8-18 sai taas puurtaa, tai noh, enhä mä taskaan niistä moottoreista kovin tajunnut niin keskityin taas hymyilyyn ja ranskalaisten ryhmään sujahtamiseen. Jotain hyötyä siitä, että olen tyttö, kun kaksi noista meksikolaisista vaihtareistakaan ei oikein tajua mitään, mutta koska ne on poikia niin ne ranskalaiset on ihan närkästyneitä ja ei halua niitä ryhmäänsä, mutta joku huolii aina mut (olen siis ainut tyttö meidän ryhmässä, ja niistä on vaan huvittavaa kun olen vähän pihalla..) :D. Harmi, että tentti tule joskus ja sitten ei auta mikään!

Koulun jälkeen tein taas teho reenin ja menin steppiin, venyttelyyn ja jatsiin, on niin kivaa steppailla pitkästä aikaa, vaikka koreografia onkin helppo, mutta hiki tulee kyllä kuitenkin. Sen jälkeen yritin vähän viettää iltaa keittiössä, mutta olin niin poikki ettei auttanut kun mennä nukkumaan. Nyt yritän vähän lueskella, sitten baletiin ja siitä suoraan lentokentälle Tarua vastaa. Kivaa!