Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille ystävilleni sinne Suomen maalle, ja myös niille, jotka eivät Suomessa nyt olkaan:) Olette ihania, ja älkää unohtako mua!

Täällä tenttisuma tiukimmillaan, mutta nyt hyvässä vauhdissa ja enää kaksi jäljellä. Mutta musta on tullut jotenkin tyhmä, en tiesä oonko koskaan fiksu ollutkaan, mutta ainakin fiksumpi, kun luin ihan hurjana pää sauhuten tentteihin ja ei ne silti kumosesti mennyt. Kai voi vähän laittaa kielen piikkiin, mutta nyt on kyllä silti ajatus vähän hukassa. Toivottavasti huomenna paremmin. Tässä alla mun armoton paperi määrä, joka kaikki on pitänyt lukea täksi päiväksi. Huh!
393879.jpg

Muuten ei oikein kummempia ole elämään mahtunut, hieman uusien insinöörien juhlistamista, koska nyt osa vaihtareista, jotka on tehnyt vaan lopputyönsä ovat saaneet ne valmiiksi ja  pikkuisen ollaan juhlistettu heitä.  Eilen illalla olin jo nukkumaan  menossa, kun Rosa ryskytti ovella, että keittiiöön.. mä oon insinööri:) Tarjolla oli sitten hieman tirumisua ja viiniä.
393882.jpg