Kaisu ja Fiona ottivat kaiken irti Pariisista, ja vaelsivat vikkelästi paikasta toisen nauttin Pariisin antimista ja nätistä kelistä. Mä olin aika työntäyteinen, joten torstaina ja perjantaina en ehtinyt mukaan. Perajantaiaamuna mua odotti mukava yllätys kuitenkin postilaatikossa, kun Sipo oli lähettänyt mulle villasukat, ne tuli tarpeeseen, koska täällä on aina kylmä lattia.  Sitten perjantain olin koko päivän Le Mansissa, olimme tutustumassa CLAASin tehtaaseen meidän ryhmän kanssa. Koska Le Mans ei tosiaan ole aivan Pariisin kyljessä, meni meillä kuusi tuntia pelkkiin maatkoihin. Tutustuminen oli kyllä erittäin mielenkiintoinen ja bussimatkatkin rattoisia, joten eipä juuri haitannut että koko päivä kulu. CLAAS valmisti traktoreita ja puimureita, sekä muita maatalouskoneita ja tarkoitus oli keskittyä erityisesti Lean manufacturingiin. Kun saavuimme Pariisiin takaisin menin heti tanssimaan ja kun vihdoin viimein pääsin kotiin, niin siellä Kaisu ja Fiona olivat laittaneet hieman purtavaa ja herkuttelimme ennen nukkumaan menoa.

Lauantai-aamusta tytöt kiitivät Eiffel-tornille, mutta mä jäin hetkeksi opiskelemaan. Kolmelta kuitenkin liityin seuraan ja teimme hieman kenkäostoksia. Joo, kyllä ostin taas yhdet kengät, mutta Kaisu ja Fiona osti molemmat kahdet, puolustukseksi! Sitten kävimme vielä katsastamassa Defencen ja Mouli Rougen, jonka jälkeen menimme syömään latinalaiseen kortteliin. Ellikin liittyi seuraan ja taas kerran nautimme herkkuaterian.

388916.jpg

Tänä aamuna tytöt lähtivät jo viideltä, sillä heidän seuraava etappinsa oli Barcelona. Mä jatkoin unia vielä sen jälkeen, mutta herättyäni menin sitten pyykille. Mun kaikki vaatteet alkoi olla likaisia, joten ei ollut vaihtoehtoja:D. Yhden jäljestä lähdettiin isolla porukalla juhlistamaan Luizin synttäreitä, joten menimme syömään brasialaiseen ravintolaan, Luiz on siis brasilialainen. Luvassa oli ateria johon kuului papuja, lihaa, riisiä ja jotain erikoista juustoa nautittuna caipirinjan kera. Herkullinen ateria kerrakseen ja näimme taas myös brasialaisen ystävämme, joka puhuu hieman suomea:). 

388930.jpg388922.jpg388932.jpg