Ou nou, mä oon vieläkin ihan jumissa perjantain jatsista. Mutta onneksi menin, koska olin jäänyt ihan jälkeen lintasaillessani. Kun sieltä kotiuduin niin olikin aika siirtyä juhlimaan meidän koulun ja Paristechin järjestämiiin pippaloihin. Ne oli tossa meidän toisella talolla, ja juhlatilaksi oli varattu kaksi salia ja osa käytävästä. Aiheena oli vie(ns) en rose, eli illan teemana oli pukeutua pinkkiin. Multa ei löytynyt kuin yhdet korvikset ja paita, mutta sainpa pukea mun uudet mahtavat lappuhalaalarit niiden kanssa;).  Mukavasti suurin osa  juhlijoista oli jotain pirteää pinkki' löytänyt, jos ei muualle niin sitten vaikka hiukset pinkeiksi.  Porukkaa oli paljon, ja kaikki juhlijat eivät mahtuneet mukaan, kun liput loppuivat jo ennakkomyynnissä. Mutta onneksi mä olin hankkinut kerrankin jotain ajoissa.
364489.jpg
364487.jpg

Eilen jumittelin ja lueskelin ja illalla tarjosin Ellille lupaamani joulu-synttärilahja kahvin Starbucksissa. Herkullinen kahvi siellä taas tuli nautittua, mutta aiheutti minulle kieriskelyä sängyssä, kun ei sitten meinannut tulla uni.