Oh, olen aivan jättänyt kirjoittelematta ja nyt en enää ees muista mitä olen puuhaillut:). Viikonloppu kului siis tanssinpyörteissä, meillä oli sekä lauantaina että sunnuntaina tanssinäytökset. Lauantaiaamuna ehdin kuitenkin käydä metsestämässä joulukortteja, joka olikin täällä hieman hankalampaa, kun olin ajatellut. Täällä ei ole tapana lähettää joulukortteja, joten niiden hinnatkin olivat sen mukaisia. Lopulta onnistuin kuitenkin löytämään mukavia kortteja ja ihan kohtuu hintaan. Kun kortit oli ostettu olikin aika siirtyä Jussivyyn ja tanssiesitys paikalle. Koko päivä kului sitten siellä, koska ensin oli kenraaliharkat ja vasta illalla puoli ysiltä alkoi esitys tai oikeastaa ysiltä, koska täällä ollaan aina myöhässä. Päivän aikana ehdin kirjoitella kortteja ja kahvillakin käytiin odotellessa. Esitykset sujuivat hienosti ja päivän kruunasi nätti valkoinen ruusu, jollaisen Sadrine eli meidän opettaja oli ostanut kaikille. Ennen keskiyötä pääsin sitten kotiinkin, ja vaikka väsytti niin menin vielä keittiöön istuskelemaan ja nauttimaan hieman viiniä.

Sunnanutaiaamuna lähdettiin Ellin kansa hetkeksi keirtämään keskustaan, eipä sieltä muuta jäänyt käteen, kun hyasintti, mutta toivotaan, että se ehtii aukeamaan ennen kun tapan sen. Illalla oli sitten taas tanssiesitysten aika, ja nyt Elli ja Gamillo tulivat katsomaan. Oman esityksen jälkeen minäkin siirryin katsomoon, ja siellä oli pienimuotoiset hiphopin-kisailut. Ryhmät oli tosi hyviä ja oli ilo katsella. Viikonloppu kului siis oikein mukavasti ja nyt on esitykset esitetty.

Eilen mulla oli maailman huonoin päivä. Huomasin, että mulla on taas ongelmia mun kurssejen kanssa ja yritin selvitellä niitä ja eikä sitä taas tullut mitään epäorganisoidussa kouussamme. Harmitti pirusti ja olisin vaan halunnut tulla kotiin, mutta illalla onneksi helpotti, kun aloimme leipomaan Ellin kanssa joulutorttuja ja väsäämän suomi-julisteita. Meillä on huomenna kansainvälisyysjuhla, ja kaikki tarjoavat jotain ruokaa ja juomaa ja esittelevät oma maataan, siitä tulee varmasti mukavaa.

Muuten nyt on tiedossa lukemista ja opiskelua, koska mulla on maanataina koe, mutta Marjukka tulee tänne viikonlopuksi, joten täytyy saada luettua ennen sitä.  Perjantaina on taas myös yhden harkkatyön palautus, joten nyt tsemppiä:)