Nyt on avattu jo muutama luukku joulukalenteristakin, niin se aika vaan vierähtää. Keskiviikkona käytiin sitten Ellin kanssa pyydystään mulle niitä esitysvaatteita ja taisi sieltä ostosreissulta jotain muutakin mukaan tulla:D. Siinä haurahtikin melkein koko päivä. Illan kulutin keittiössä jutustellen naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta, siitä on tullut keskusteltua kyllä jo useempaan otteeseen täällä. Se johtuu siitä, että mihet pelkää, että naiset saa vallan tässä maailmassa, ainakin tähän tulokseen tulimme loppujen lopuksi. Ja nää ranskikset on ihan kauhuissaan kun täällä on siis pressanvaalit ensi kesänä ja siellä on ehdolla nainen! Siis ou-mai-kaad!:)

Eilen mulla oli pitkä koulupäivä 8-18 jälleen, ja perjantai! Kidutusta, mutta se sujui oikein mukavasti. Ruokatunnilla lähdin yksinäni syömän kun ranskalainen Liliane, jonka kansa yleensä syön sillon kun mulla on tota mun expertis-juttua niin ei tullut syömään. Kerkesin jo istahtaakin sitten pöytään, kun yksi mun ryhmän pojista tuli sanoon, että ei saa syödä yksin, joten siirryin niiden pöytään. Oli hauska tutustua vähän uusiin ihmisiin siitä meidän ryhmästä, koska en tunne siitä kuin kymmenkunta ihmistä. Yksi pojista oli ollut ruotsissa vaihdossa ja tuli sitten juttua kaikesta ruotsin ja suomen jutuista. Sitten se kysy, että käydäänkö menkin niillä risteilyllä, jotka mene Itämeren yli. Pakkohan mun oli sanoa joo, ja vastaukseksi sain, että voi voi, ootte yhtä tyhmiä kun ruotsalaiset. Jaah..:D. Illalla  mulla oli pidennetyt jazz-harkat, kun nyt siihen esitykseen on tosiaan vaan viikko. Ihan hyvässä kunnossa alkaa esitykset oleen ja mulla on vaatteet yhtiä sortseja vaille hankittu. Sain myös kaksi ilmasilippua esitykseen, toisen annan Ellille, mutta toisesta en vielä tiedä. Halukkaita oli paljon, joten ilmoitin, että annan sille joka on kivoin mulle;D.