Tämä viikko on hurahtaanut hurjan nopeasti. Maanatai-iltana tosiaan menin sitten viettämään pikkujouluja Ellin ja sen kouluryhmän kanssa. Täällä ei ole tapana ostaa pikkujoululahjoja, mutta nyt oltiin sovittu, että lahjat täytyy olla. Ilta kuluikin rattoisasti rupatellessa ja lahjoja vaihtaessa. Tulihan sitä jotain juotuakin, ja mä join kyllä aivan liikaa, koska tiistaiaamuna ei ollut kiva nousta kouluun kahdeksaksi. Selvisin kuitenkin koulupäivästä ja sen jälkeen tein vielä hieman tuliaisostoksia.

Keskiviikkona vietin koko aamun pyykkituvasa ja pesin varmaan puolet mun omistamista vaatteista. Nyt on taas puhtaita vaatteita, joita laittaa päälle. Tämän jälkeen menin tanssahtelemaan ja shoppaileen. Olin luvannut hakea Lauralle vähän tanssivaatteita ja sitten epätoivosesti yritin vielä löytää joululahjoja. Enhän mä sitten mitään löytänyt vaikka tunti tolkulla kiertelin, bussiliput Belgiaan onnistuin kyllä ostaan. Menen käymään Marjukan luona heti loman jälkeen, koska sitten Marjukka palaa Suomeen aika pian, niin täytyy ehtiä kylään. Ei nuokaan liput mua konkurssiin vieneet kun 24 euroa meno paluu, se on kyllä niin hassua kun tästä maasta matkustaa paljon halvemmalla pois kun täällä sisällä. Illalla meillä oli luvassa disco:) Meidän koulun tytöt järkkäsi illan, joten kuuden jälkeen menimme koristelemaan salia. Teimme foliolla päällystettyjä koristeita seinät täyteen, ja salista tuli hauskan näköinen. Sitten pukeuduimme kaikki samanlaisiin joko pinkkeihin tai oransseihin toppeihin, jotka oltiin ostettu ihan tätä iltaa varten. Ennen kun pojat saivat liittyä juhliin söimme vielä pitsaa yhdessä:) Kymmenen jäljestä alkoikin sitten musiikki pauhaamaan. Meillä oli super hauskaa tanssia kunnon disco-hittejä ja aika myöhään siellä taas venähti.

Eilen kulutin päivän koulussa ja tanssiessa. Nyt olen pakkaillut ja sitten käyn vielä pyörähtään koulussa ja jälleen baletissa ja sitten nokka kohti lentokenttää. Joudun viettään yön siellä, kun aamulla ei tarpeeksi aikasin mene junaa kentälle, mutta ei se haittaa, kyllä mä jaksan odottaa!

Hyvää joulua kaikille ja leppoisia lomia. Toivottavasti näen mahdollisimman monen loman aikana!