Voi voi, nyt Kimmo tuossa pakkailee ja ennen kuutta täytyy suunnata junaan ja lentokentälle. Kymmenen päivää vierähti noin vain ja hupsankeikkaa. Eilen aamulla käytiin kiertelemään Italie2:n ostoskeskuksessa ja sitten jouduin jättämään Kimmon sinne yksin, kun mulla oli tanssiharkat. Olin sopinut tapaamisen muutaman tytön kanssa metroaseman eteen, josta lähdimme yhtä matkaa tanssisalille. Menimme yhdessä, koska minulla ei ollut mitään hajua, missä se oli. Valitettavasti sali oli todella kaukana, ja lisäksi metrolakko hidasti menoamme. Pääsimme kuitenkin määränpäähän ja harjoitukset alkoivat. Neljän tunnin harjoitukset muodostuivat rankoiksi ja nälkäkin yllätti. Olin luvannut Kimmolle, että olen kotona puoli 7 aikaan, mutta tämäkin pahasti venähti. Kun viimein pääsin kotiin, vaihdoimme vaatteet ja lähdimme syömään latinalaiseen kortteliin. Löysimme mukavan ravintolan, jossa nautimme koko menun viinilasillisten kera. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Tänään ehdimme aamusella käydä torilla hakemassa viinirypäleitä ja muutama CD-levykin tarttui mukaan. Tämä jälkeen kävimme vielä istuskelemassa Luxemburgin-puutarhassa ja nautimme hetken nätistä, mutta viileästä ilmasta. Tästä kotiin kävellessämme löysimme vielä Port-Royalin opiskelijaravintolan ja lounastimme siellä.