No lauantai aamu ei alkanutkaan ihan niinkuin piti. Menin koululle, jonne minun piti mennäkin Eurooppa viikkoa varten, mutta sitten he sanoivatkin, että en voi osallistua, koska olen ranskalainen opiskelija. Olin ihan, että mitä ihmettä, mutta sitten selvisikin, että en saa tehdä turistiosiota. No tuo nyt ei juuri haitannut minua ja hyvä vaan sillä ehdin sitten pitkästä aikaa lauantain balettitunnille. Lähdinkin vauhdilla kotiin hakemaan tossuja ja vaatteita. Baletin jälkeen menin takaisin kotiin ja yritin tehdä enkun läksyjä, mutta mulla oli hieman itseni motivoimisongelmia, joten pääasiassa kulutin iltapäivän jumittaen mun huoneessa.

Illalla lähdettiin sitten Karinin ja Ellin kanssa syömään. Valittiin japanilainen ravintola, en ollut koskaan syönyt japanilaista ja en ollut varma pidänkö siitä; mutta täytyyhän kaikkea kokeilla. Ruoka osoittautuikin oikein makoisaksi, mutta tikuilla syöminen ei multa onnistunut, joten jouduin pyytämään haarukan, jotta sain suoriuduttua ruokailusta. Tämän jälkeen oli tarkoitus lähteä isolla porukalla bileisiin Bercyyn, siellä oli tarkoitus olla Open bar koko illan. Onnistuimmekin menemään joukolla Bercyyn, mutta sitten ongelmat alkoivat. Ensin emme löytäneet paikkaa mistään, sitten kun se vihdoin löytyi emme päässeet sisään. Tämä johtui siitä, että yhdellä espanjalaisella pojalla oli lävitys. Hieman erkoinen syy olla päästämättä 20 ihmistä sisään. Noh ei auttaanut muuta kun keksiä jotain muuta. Siinä vqiheessa porukka hajosikin osiin ja Karin Elli ja mä päätettiin suunnata Bastilleen. Siellä menimme baariin joka oli liian täynnä ja musiikki oli huonoa;D, joten meidän ilta ei kestänyt kovin pitkään.

Eilen yritin tehdä vaan koulujuttuja kamalasti ja vähän sain luettua, hitaasti se kyllakin sujuu, kun pitää ranskaksi lukea ja ymmätää.

Tänään alkoi nyt se Eurooppa viikko ja kurssi ja ainakin alku vaikutti lupaavalta. Mienkiintoista ja englanniksi, joten ei ymmätämisongelmia niin kuin tavallisesti:D.