Hehee, kiva päivä tänään:) Sain vihdoin mun metrokortin, jota olen odotellut jo monta viikkoa. Tein tilauksen mun imagine-r, eli sellaiseen metro-juna-bussikorttiin jo melkein kuukausi sitten ja tänään se vihdoin tuli. Nyt voin ajella ympäri Pariisia ja ei tarvi enää käyttää kertalippuja.

Luennoilla olin kyllä tänään ihan pihalla, ei ollut mitään käsitystä, mistä proffa puhu, ja kun hän ei käyttänyt esityksessään mitään muuta havainnollastamiskeinoa kuin omaa suutaan jäi mun muistiinpanot aika heikoksi. Päätin sitten kysyä vieruskaveriltani, jos voisin vähän kurkata, mutta hän olikin todella ystävällinen ja lupasi tehdä minulle niistä valokopiot maanataiksi. Tosi kilttiä!

Illan kohokohta oli ehdottomasti jazz-tunti. Opettaja meinaan valitsi tunnin lopuksi muutaman tyypin osalistumaan jonkun näköiseen tanssitapahtumaan ja minä pääsin myös. Vaikka mun tanssitaidot on aika ruosteessa, niin olekaan täysin syöpynyt! Kivaa, muutamia viikonloppuharjoituksia on nyt luvassa ja sitten kilpailu joulukuussa!

Nyt täytyy mennä jo kiireellä petiin, kun huomenna lähdetään viikonloppu excursiolle Bourgogneen Club-internationalin kanssa. Toivotaan mukavaa viikonloppua viinikellareita ja kirkkoja kierrellen.