Torstai-iltana oli taas luvassa Erasmus-bileet Madeleine Plazalla, paikka oli sama kun viime viikolla, mutta nyt oli taas mentävä, sillä alkuillasta oli meidän koulun järjestämä info-tilaisuus. Sinne oli yhteislähtö yhdeksältä asuntolan ala-aulasta, mutta eipä paikalla ollut mun ja Ellin lisäksi, kun muutama kiltti espanjalais tyttö, muutama kiinalainen ja ranskalais pojat, joiden hommana oli tulla meitä noutamaan. Kyllä espanjalaisill ja latinoillakin oli tarkotu lähteä, mutta heidän illallisaikansa on ysin jäljestä, joten eivät he vielä noin aikasin mihinkään lähteneet, vaikka joku yritti käydä houkuttelemassakin.

Paikan päällä diskossa oli kuitenkin oikein kivaa, meille tarjottiin ilmaiset juomat ja koska aluksi siellä oli vielä rauhallista sai jutustella rasnkalaisten kanssa. Illan mittaa paikka kuitenkin täyttyi viimeistä nurkkaa myöten ja sirryimmekin sitten tanssilattialle. Meillä oli ihan tosi kivaa ja kaikki oli hiestä märkänä riehakkaiden tanssien jälkeen.

Perjantai kuluikin sitten lepäillessä ja jazzaillessa. Tänään lähdettiin aamulla Ellin ja sellaisen suomalaisen Minnan, joka on muuten TTY:ltä, kanssa Bastilleen. Minulla kun oli baletti siellä kuitenkin yhdeltä, mutta sitä ennen ehdimme kierrellä hyvän tovin kauppoja. Siellä oli niiiin paljon kenkäkauppoja, että olin kuolla. Mä haluasin ostaa miljoonat kengät, kun ne on kaikki niin hienoja ja ei edes kovin kalliita. Ensi kesänä, kun tuun kotiin mulla on luultavasti yksi matkalaukullinen pelkkiä popoja.

Nyt illalla olisi kait tarkoitus lähteä piknikille Pont des Artsille.