Täällä sitä ollaan! Pääsin kuin pääsinkin perille vaikka en ihan mutikitta! Lento oli eilen myöhässä, eli vasta noin 11pm täällä ja asunnolla piti olla ennen kahtatoista. Sellainen poika oli mua onneksi vastassa, laukutkin paino niin hitosti!Mutta niin sit oli kiire ja juostiin kamalasti paikasta toiseen, sitten olitiin joskus puoli 1 täällä ja olin niin läpi märkä!, Sen auttajapojan piti juosta jo pois kun sen vika juna meni, joten jäin sit yksin tänne asuntolalle. Aloin selvittää sellaisten ukkojen kanssa jotka oli täällä talolla että pääsenkö huoneeseen! Mulla olis pitänyt olla 180 euroo, eli tän kuun vuokra maksaa heti, no eihän mulla ollut! Mutta sitten maksoin puolet ja  sovin,  että maksan loput huomenna.

Asunto on:), ja tää mun pieni koppi on ihan ok! Täällä on tosiaan yhteiset suihkut, vessat ja keittiö ja ne on myös sen näköiset että 20 tyyppiä jakaa ne! Ne ei oo ihan sitä mihin on suomessa tottunut! En oikein tiedä onko edes jääkaappia kun kaikissa on jotain munalukkoja ympärillä, sit siellä on sellaset hauskat keittolevyt, joihin en tule koskeen! Ja Taru ei menis tohon hissiin mikä tääältä löytyy. Mutta eiköhän se tästä! Ainakin alue on kiva, kun tää on sellainen ylioppilaskylä, jossa on noin miljoona taloa, ja kaikissa asuu jotain opiskeijoita ja ympärillä puistoa. Täällä on jopa oma talo norjalaisille ja ruotsalaisille!

Tänään olen vaan seikkaillut ympäri Pariisia ja eksynyt tietty myös. Kun mulla on niin hyvä suuntavaisto!;D Joo no sitten otin metron ja sillä pääsin takaisin!

188054.jpg189285.jpg