Niin taas viikko hurahti kuin siivillä, aika on mennyt todella nopsaa. Olen saanut vihdoin melkein kaikki paperit toimitettua ja vaihdettua hieman kursseja joita suoritan täällä. Nyt valitsin sellaisen moduulin logistiikkaa, nyt nään sitten kiinnostaako se minua todella, kun olen sitä suomessa pohtinut. Kamalan paljon materiialien kursseja minulla ei ole, mutta seon ehkä vaan hyvä, kun en ymmärtäisi kuitenkeen niistä ranskaksi mitään. kurssien vaihtaminenkin oli kyllä oikea toimnpide ja lappuja piti lähettää niin Suomeen kun hakea allekirjoitusta täältä. Ihan ku jotain meidän proffaa kiinnostaisi mitä mä täällä puuhaan:) Sain myös toimitettua paperit paikallaista asumistukea varten, josko saisin muutaman pennin täältäkin.

Keskiviikkona piipahdettiin Ellin kanssa La Defencessä, alue on uusi toimistoalue, jossa on kymmeniä korkeita lasikerrostaloja, toisin sanoen se on modernin arkkitehtuurin paratiisi, mutta myös soppailijan paratiisi. Siltä meinaan löytyy jättimäisiä kauppakeskuksia, jonne menkin sitten suuntasimme. Ranskalaiset on kyllä niin kohteliaita ja mukavia kun menimme kahville niin palvelu oli taas niin hyvää.

Kun palasimme kotiin olin ihan naatti, mutta eiii, en päässyt nukkumaan. Vaan sain vieraakseni yhden ranskalais pojan tästä kerroksesta. Oli kyllä mukava taas jutustella, kun hän puhui niin selvää ranskaa. Ei siis ollut alkujaa Pariisilainen, kun näistä ei aina ota selvää. Sain kuulla jopa hienoja ranskalaisia lauluja, kun vieraani innostui minulle niitä esittämään. Syynä tähän oli se, että hän opli aivan huolestenut kun en ollut ikinä kuullut tästä jostaki super kuuluisasta artistista, joka oli hänän kotipaikkakunnaltaan. Hän sitten päätyi laulamaan niitä minulle.

Eilen tapahtui koulussa suuri edistysaskel, kun saimme vihdoin tunnukset koulun tietokoneille ja intranettiin. Nyt voi sitten tulostaa koulullakin, kun se oli tähän asti lähdes mahdotonta löytää täältä tulostuspaikka. Eilen koulun jälkeen ostin myös sittn suloisen vihreän kahvinkeittimen. Se ei montaa euroa kustantanut, joten tänä aamuna sain hyvillä mielin juoda aamuteen. Kylläkin omassa huoneessa, sillä jos tuon ie keittiöön, niin se katoaa omille teilleen. Pakko tunnustaa, että eksyin siten ostamaan kengätkin, mutta ne oli nnnniiiin hienot, että oli pakko:).