Niin se vaan on, että kaikki hauska loppuu aikanaan. Mutta viimeisistä päivistä on nautittava.
Maanantaina koulupäivän jälkeen hoitelin vähän asioita, kävin kysymässä miten tämän kuun vuokra hoituu, koska saan takuuvuokran yms. Kaikki selvisi, joten ei hätiä mitiä. Illalla lähdettiin Elsin ja Danielin kanssa sitten vielä leffaan katsomaan Karibian merirosvoja, hyvä leffa kyllä, tykkäsin, mutta sinänsä ajatus ei ollut paras mahdollinen, koska tiistaiaamuna oli esitelmä, joka ei ollut mulla ihan vielä hiottu:D. Sehän tarkoitti taas sitten sitä, että tiistaina mun kello nostatti mut ylös ennen viittä.

Ilmoittauduin sitten ekana innokkaana pitään mun esitelmän, koska olin niin väsynyt, että ajjattelin, parempi saada alta pois. Ja se menikin ihan mukavasti, mulla kun oli aihekin aika helppo "Sähkön ja energian yhteistuotanto Suomessa", mutta oli kiva pitää sitä, kun me ollaan maailman kärkimaita ja pääsi prassaileen, hih.  Kakskyt minsaa onnistuin höpötteleen, ja olin tyytyväinen, koska mä pidin tän yksin ja muut pareissa. Mutta sen jälkeen alkoikin kuolema, uuh, neljä tunnin yöunien jälkeen viisi tuntia esitelmiä putkeen ilman taukoa, että oli tylsää.

Kun koulusta taas pääsin pois, oli pakko vielä mennä mun lempparikenkäkauppaan, ja iskä ei lue tätä, jäi sieltä vielä yksi pari käteen. Iskä ei saa lukea, koska se lupasi heittää mun kaikki kengät roskiin, jos vielä ostan ja kantelen niitä Suomeen:D. Noh, otin pienet päikkärit ja sitten ilta meni puuhaillessa kaikkea täällä talolla. Luis ja Elsi ottivat jotain valokuvia multa. Danielille ostettiin laivamatka Tukholma-Turku, kun se tulee vierailulle kesäkuun lopussa. Sitten varattiin illaksi pöytä, kun mennään porukalla syömään.

Nyt tässä lopettelen tämän kouluvuoden viimeistä esitelmää ja mietiskelen jo miten sullon kaikki tavarat täällä laukkuihin:)