Paluu arkeen ei ole kivaa:D Eilinen meni meinaan ihan hukkaan, kun en vaan saanut tehtyä mitään. Vimeiset kouluhommat piti vääntää loppuun, mutta ei, olin niin saamaton, noh kyl ne siit valmistuu. jopa siivosin meidät keittiön, jottei vaan tarvis opiskella, kuinka alas voi vajota:D.

Juup, tänään mulla oli tapaaminen mun ranskanopen kanssa, kun se tarkisti yhden mun raportin kun pyysin ja aattelin, et se vaan antaa sen mulle ja voin korjata virheet, mut eiii, sehän halusi tehdä tämän yhdessä, oppi ainakin taas jotain uutta. Koulussa olin siinä sitten hetken, kunnes lähdin La Defenceen. On menossa Festival Seine de danse ja siellä esiintyi myös suomalainen koreografi-tanssija, joten ajattelin mennä katsomaan. Tansin ystävä olen, mutta voi että kun se oli niin modernia tanssia, että en mä nyt voi sitä haukkuakaan, mutta en kyllä väittää pitäneenikään.

Sen jälkeen aloitin armottoman juhlamekon pyydystyksen, jota ei vaan meinannut löytyä. Jonkinlaisen nyt ostin, mutta ei se ollut aivan sitä mitä hain, ja tää on huolestuttavaa, yritin löytää sihen kengät, mutta mulle ei kelvannut mitkään. Outoa :D

Niin tähänpäs kirjoitan selvästi näin, Suomeudun siis 9. kesäkuuta aamusta aikaisin (viikko siis vaan jäljellä).